lördag 6 oktober 2007

Lördag

I dag är det mulet och grått undrar var solen håller hus ?
Andreas ska på party ikväll hos en klasskompis , vi ska ner på byn och leta efter en pressent.
Idag ska klickgolvet in har ledsnat på att ha alla kläder i sopsäckar. får försöka fixa det själv det ska inte vara svårt har jag hört.Hör ni några konstiga ljud ifrån vårat hus så är det bara golvläggaren.
Några timmar har gått och golvet jävlas det är inte lätt när inte ens väggarna går ända ner till golvet ,finns inget att spika emot .
Mummy

4 kommentarer:

Nils-Erik sa...

Lägger ni golvet på väggen? Sitter inte tapeterna där?

Anonym sa...

Oj oj oj...Akta tummarna ! Inge kul med gamla hus där man måste lägga golv uppåt väggarna..*fniss*..fattar ju vad du menar...Gamla hus = vint & snett...grrrr. Lycka till iaf !
Blir säker bra när det blir färdigt.
Kramiz så länge

Anonym sa...

Nils-Erik, tur att jag vet vem du är bror med så jag förstår att det inte är så lätt med tankeverksamheten , men i normala hus så går väl väggen ända ner till golvet , så är inte fallet i vårat hus för när man ska knacka till golvet så det lägger sej några mm ifrån vägggen så åker golvet istället in under väggen . detta är inte normalt inbillar jag mej. Kanske du Nila ska komma hit
så golvet inte hamnar uppåt väggarna :-)

Babsan sa...

Han är min bror med.....