måndag 19 maj 2008

explosion

Ja det var ett tag sedan vi skrev något här , men det har varit ganska innehållslösa dagar ett tag , meeeeeen så händer det nått plötsligt jaa va då tänker ni , skulle göra soda stream åt Andreas och när jag tryckte på knappen för att kolsyra vattnet så explderade hela skiten , allt vatten och flera plastdelar från apparaten for med blixtens hastighet rakt i ansiktet på mej,snacka om dränkt fågelholk, när väl chocken lagt sej kom ilskan över (som jag milt sagt uttryckte mej) apparatdjä....
tänk om det varit Andreas som skulle fixa drickat.Som tur var var det jag , en präktig huvudvärk orsakade apparatdj..... iallafall. Så det kan gå :-(






1 kommentar:

Anonym sa...

Oj då...Jag som tänkte köpa en sådan längre fram men nu vet jag inte. Är ju rädd för smällar. Tur att det gick bra iaf och att det inte var Andreas som du skrev. Huvva !
Kram så länge !
Ps. Nu funkar datorn igen =)Ds
(`'·.¸(`'·.¸*¤*¸.·'´)¸.·'´)
«´¨`·..¤*Karin*¤..·´¨`»
(¸.·'´(¸.·'´*¤*`'·.¸)`'·.¸)