tisdag 6 januari 2009

Trettondagsafton


Dags för nästa kalas . Den här gången vart det thailänsk mat . Nils-Eriks tjej Pan hade gjort en soppa till förrätt och en köttgryta med ris , till dom hade vi en sötsursås och en stark rackare som vi nog inte vill veta innehållet i för stark var den , Karin så ut som om hon fick någon sorts ansiktsförlamning ett tag , men gudars va gott det var, tusen tack Pan det blir nog mera matbeställningar framöver.Vi spelade vem vill bli miljonär men ingen ville riktigt bli det , Karin och jag ville hellre bli rockstjärnor så vi hamnade uppe på Andreas rum tillsammans med hans rock band Karin på trummor och jag på gitarr, så med lite mera träning så är vi nog redo för dom stora scenerna .

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förlamningen släppte ganska så fort ändå. Får väl skylla mig sjäv när jag tar 3 tsk av kryddan =)Vi Tackar och bockar (jag niger) för en underbar middag och trevlig kväll. Enda smolken i bägaren blev ju hockeyn denna natt =/
Än en gång Tack från oss !
Kram så länge !

Nils-Erik sa...

Hockeyn var väl pricken över it