lördag 4 april 2009

Flygande Jakob


I dag så fick Andreas bestämma middag , det vart flygande jakob , många år sen jag gjorde den rätten då använde jag grillad kyckling men idag så strimlade jag kycklingfileer utan glas och använde, det vart jättegott. Annars så är det mulet 7,3 grader varmt och ett evigt småregnande men det är väl det som ska ta bort snön så då gör det inget. Upptäckte när jag stekte kycklingen att min trogne gamle vän stekpannan är på väg till dom sälla jaktmarkerna , får nog ta och investera i en ny för det är lite irriterande när maten fastnar hela tiden och bara i mitten , nää det får bli en ny panna ( någon gång ). Ha en trevlig helg allihop.

1 kommentar:

Katarina sa...

Jag tar gärna receptet på flygande fågel.Magnus pratar om denna mat men jag har inte fått någom kläm på den men din såg god ut.Jag testar gärna.