tisdag 22 juni 2010

Godmorgon Tranås

Sitter nu upp tänker uppdatera bloggen nu på morgonen.När jag sitter här i min ensamhet börjar jag höra hur det mullrar .Jag tittar ut från heines kontor där jag sitter. Nu börja det åska med tänker jag?men vid närmare eftertanke så hör jag mullret från rummet bredvid.Vem sjutton ligger där d`?Jo Orginal70:-)Nu börjar jag missstänka att det inte är åskan längre:-)Då kan det ju bara vara snarkningar :-).Jag tänker att nu förstår jag hur sågverksarbetarna har det och framförallt hennes utmärkte man.Hur står ham ut :-)Annars är det en fin morgon här i Tranås halvklar himmel.Idag skall vi kanske träffa några fler swanare är det tänkt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

tokiga du... : ) Det var ju tåget som körde förbi.... /Orginal70

öjje sa...

ja isåall höll det på spåra ur rejält :-)