onsdag 29 september 2010

Tack för en fin resa:-)

Jag vill framföra ett tack till arrangörerna för denna riga resa. Sara 5506 och Systeryster,Samt ett tack till Guysan som tävlingsledare.Många nya vänner har det blivit samt många skratt.Ett minne som jag kan dela med mig var vårat krog besök i RIGA.Kaspelito , Flisa och jag hittade en fin liten krog i RIGA:-)Fan va den var billig.Jag köpte in 9 whiskey samt 2 öl.Jag bara gapade när jag skulle betala.ca 180:-.Jag tog reda på prislistan samt ställde på min underbara engelska ifall jag fick köpa denna utomordentliga krog:-)Nått svar fick jag inte men ett oförstående skak å huvve fick jag :-)Tack Lott_63 för att jag fick sjunga duett med dig på Kareoken.Du måste ha vart väldigt rörd för den fina stämma jag framförde GulliGullan med :-)Flisa gjorde sen ett strkt inhopp tillsammans med mig där vi framförde en natt jag drömnde,det fälldes många tårar i dem mångfaldiga publiken:-)efter vårat stämframförande:-)Kasperlitos fantastiska singelmalt har nu rensat min strupe så nu har jag fått en sån fin och sexig röst:-)Tack kasper min fru Birgitta blev alldeles tillsig när jag kom hem , Hon sa : Vad din röst låter så fin kasper har gjort sånt fint jobb för att fått till din röst så sensuell:)2 st som jag tyckte var jättskoj att träffa igen var Åke och Heine.Ser verkligen mot en resa till Tranås igen för att våldgästa er:-)Många nya namn dök upp ochså under resan alla var lika trevliga och spralliga:-) Många nya vänner har jag fått tack vare denna fina RIGA resa.MEN FAN VA DET GUNGA PÅ HAVET PÅ NATTEN tack alla än en gång:-)

Inga kommentarer: