torsdag 3 februari 2011

En förbannelse denna snö

Jag ramlade för dagen på våran bro hemma med en duns.Nu har sviterna kommit in i mina välmuskulerade kroppsdelar.Nu känner man verkligen att man har mans muskler i denna välutbyggda kropp.Fy fasen stel som en pinne när man suttit ett tag samt ryggen den ska vi int tala om katastrofalt man e som en metkrok med ett bete som storgäddan lätt skulle ta.Detta som hände fick bara inte hända eländes elände nu måste min mans frustration inte få ta över min hjärna nu skall man tänka positivt så löser detta sig.Men hur får man fram dessa positiva tankar när man bara säger ajaj fan ajajaj.Knak å sprak nä nu få de va nog med gnäll:-)Nu när det positiva kommer fram så va 17 gnäller ja för ja e ju en riktig budybiulder med min utomordentliga fina muskulösa kropp.NU KÄNNS DET GENAST BÄTTRE ( Tror jag)

Inga kommentarer: