torsdag 28 april 2011

Torsdag

+3 grader klart väder.Det blev en 3:e plats i går i strömsund.Bridge är ett konstigt spel.Trots att man är ensam att bjuda 6 sp som gav 980 p så får man en botten.Där rök 1:a platsen för våran del.Men nu ska jag sluta å gnälla se fram i mot en ny arbetsdag.Resan till Östersund igår fick vi rycka ut som polia ungfär.Erje har en fin mercedes som inte tog sig mer än 1 mil hitanför östersund.Han ringde mig ville att vi skulle hjälpa denna mercedes kille.Visst ställde vi upp på det.In till mekonomen köpte ny strömfördelningsdosa vips va den på plats o ch mercan starta.Men det som jag inte visst var att Andreas hade lagt en köttbulls baugette macka som han hade köpt på OK macken i ström på hatthyllan i bilen.När birgitt bromsade in lite nätt flög den i nacken på mig så klart, En köttbulle rulla ned innanför min tröja samt all jäkla rödbetssalla på tröjan.Det var ju populärt.

Inga kommentarer: