onsdag 5 september 2007

Äntligen



Äntligen har den anlänt, efter flera fasansfulla år med tröjjor,tandborste,bilder m.m på
Modo fick jag idag äran att hämta ut denna vackra matchtröjja . Jag körde ett extra varv på byn
bara för att visa den att det går att vistas även i denna del av norrland.Jag kände att den skakade lite i påsen men lugnade ner sej efter att jag talat lugnande till den. Bästa platsen i huset ska bli din och vi längtar vansinnigt efter att elithockeyn ska köra igång.
HEJA BRYNÄS NI ÄR BÄST

2 kommentarer:

Nils-Erik sa...

Varför skrev ni inte Örjan före Sjödin så hade det varit perfekt.

Anonym sa...

Oj oj...Hoppas du hade säkerhetsbältet på den eftersom polisen var här på byn idag =)
Mamma Mia...Prata med tröjjor ??!
Ja, ja..det prata me´dig...Jag förstår =))
Kramiz så länge !