tisdag 25 september 2007

Tisdag

Ikväll åker jag till övik med buss å skall se MoDo - Djurgården-

Jag tippar MoDo seger med 4-1 dom är ju svenskamästare:-)
Detta var ett inlägg enbart av Örjan.

Hmm som om det skulle va nån anledning till vinst , men får man välja på pest och kolera så ser jag helst att MoDo vinner , iallafall över Djurgården, känner mej lite husvill ikväll för Andreas ska se matchen med sina kompisar Wille och David och jag har mina intressen åt ett annat håll, får väl parkera bredvid radion och prova att slå dövörat till för jag gissar att det bli surr ifrån tvrummet.

2 kommentarer:

Babsan sa...

Heja MODO!!!

Anonym sa...

Ungar är härliga ,när matchen började så satt dom som ljus i soffan med popkorn och saft , när DIF tog ledningen med 2-1 i första så gick dom ut och spela bandy,nytt liv när MoDo kvittera dom t.o.m sjöng att krizan eller vad han nu heter var deras kung , vid 4-3 så for dom hem och Andreas bytte kanal