söndag 15 juni 2008

Invigning av uteplatsen















Inför matchen Spanien-Sverige så hade vi en invigning av vår nya uteplats.Strax innan vi skulle grilla så sprack himmlen upp till ett enda solsken.Före detta såg det mörkt ut med ett enda regnande samt lite åska.vi samlades kl 1530 när kl var 0030 så hade sista gästen lämnat Gamla Vägen22. Jag citerar en gäst som fick hämtning/Taxi hem Citat: Jag skulle vilja att sverker på plus hämtade sin soptunna. Tydligen så var det mycket skräp kvar att hämta så att säga :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser ut för att ha varit en riktigt trevlig kväll med tanke på förlusten. Kommer själv ngn annan gång och inviger den fina terassen i solskenet. Här hemma så undrar jag om inte den här Sverker kan komma och slänga "gubben" i soptunnan ha ha ha...Själv orkar jag inte. Skulle gärna vilja höra historien bakom citatet =)
Gubben hälsar o Tackar för en trevlig kväll...tror jag...han gör ?