söndag 18 april 2010

60 års jubileum kanon bra

Det var utmärkt ordnat på Hotings 60 års jubilum.Bra mat utmärkt musik samt många rolig historier som berättades.På tävlingen underdagen var det 16 par anmälda.Jag och maria spelade bra hela dagen vi låg i toppen och kriga.Vi ledde tävlingen när det hade speladts 13 brickor av de 24. Inför sista ronden låg vi på pallplats men efter en botten rond så slutade vi 6a.Jag själv fick endast spela 2 brickor underkvällen medans min trevliga partner grillades fler gånger.Det skötte hon bra ibland så bra så jag få kalla det för bravur:-).Tävlingen vanns av det enda nykra paret på tillställningen Kjell-Ivar karlsson med sin evige partner Ulf Larsmar.Men som vanligt när jag är på tillställningar så kom tröttheten som en blixt från klar himmel.Maria sa: Inte ska du väl åka hem redan kvällen ha ju börja:-).Ellen och Haldor med sina 80 år fyllda var de som höll igång bäst:-).Jag rignde efter birgitta som kom å hämtade mig så jag fick kasta mig i mitt duntäcke:-).
Ett stort tack til: Marie , Pernilla , Håkan , Haldor , Gudrun och Erje djävulskt bra ordnat :-)











1 kommentar:

Marie sa...

en får till å tack för berömme;-)det värmde gott kan jag säga.