söndag 4 april 2010

Trött som f_n i morse

Denna söndagmorgon var jag ovanligt trött.Trodde faktiskt inte att jag skulle vakna nångång.Fast man sovit ut så är man liktförb..trött.Fattar nada...Men idag ska jag ta med kamilla och Andreas till landsomberget och bjuda detta herrskap på en lunch tänkte jag,Annars är nog dagen ganska lugn har kollat lite priser på kamrem och drivknut på mekonomen.Jag ska föreslå birgitta att vi svetsar upp en lucka under bilen gör en flinta bil av den de blir billigare att fara fram på sveriges vägar samt att man fått en billig miljöbil på köpet.Man ska ju få 20.000:- om man byter till miljöbil.Detta kallas väl byte till miljöbil om man gör så???Tur man ha dålig syn så birgitta får trampa på med den när vi ska söderut i sommar vilken syn för gudarna se hennes ben gå som trumvirvlar lol.Sen när vi kommer till sthlm ska plocka upp IKA där så tar hon över till tranås skratt gud vad jag planera bra :-)Jag sitter myser med en Öl samt se deras ben far fram på sveriges vägar.Ta E 4an t.e.x:-) Billisterna skulle inte tro sina ögon när dom såg en bil fara fram med benkraft genom Sverige:-)Tänker föreslå att dom byter var 3e mil det bli nog bra :-)

2 kommentarer:

Birgitta sa...

Ja du Herr Sjödin du har fantasier du , men tro inte att ditt synfel ska ge sådana fördelar , är det nått du kan bidra med så är det att använda dina "fina " fötter , dom är både platt och bred helt ypperliga till detta ändamål och det bästa av allt är att man kan va helt blind för att utföra denna syssla . Så jag och Ika turas om att hålla i ratten och du står för farthållningen , slutdiskuterat.

Birgitta sa...

Och vad beträffande din trötthet så ska jag bara upplysa herrn om att snarka lite mindre på nätterna så är du piggare när du vaknar ;)