torsdag 22 juli 2010

Uppmaning:-)

Jag har just gjort ett häst jobb på swan.Jag har dragit upp vår vän pettzon till Div 2(1400 IMP).Men för att pettzon skall hålla sig kvar i sin nya Div så föreslåt jag att han måste värva medspelare av klass.Men dom är inte billiga att få tag på.Efter noga granskande så föreslår jag Strille som ny sportchef och värvningansvarig.Orginal70 får gå in som talangscout:-)hon har nog blicken för unga lovande talanger som pattzon har nytta av på lång sikt.Som matrialförvaltare för Pettzon förslår jag Ola Dahl som är eb föreningsmänniska av rang:-) tänker alltid på lagets bästa.Nu e dom visserligen inte Gul/Svart men ändå.För att hålla koll på räkenskaperna så Pettzon själv vet hur han ligger till(för det har han nog inte koll på själv)föreslår jag Belinda som för Aksan som hjälp.Sen måste vi ju ha en som rapportera ut resultat till övriga swan medlemmar där passar issej bra med sin påhittiga speaker röst.
Med denna ppsättning får vi se om pettzon klara att hålla sig kvar lycka till:-)

Inga kommentarer: