fredag 5 mars 2010

Dagavill :-)

När man vaknade i morse så trodde man det var onsdag .Denna sjukdom kallas dagavill.
Men efter att jag fått i mig kaffe så kom Andreas ned sa nu ska jag till Östersund idag.Då kom jag på det är ju fredag. Efter urladdningen av MoDo Hockey igår mot Lindköping med 8-0 så närmade man sig Luleå om en slutspelsplats.Nu är det bara en poäng i mellan.Visst blir det slutspel inget annat att tro på.Klockan 5 i morse så skickade jag ett sms till Gotland sa åt IKA att kliva upp hon får ju inte sova bort fredagen nu när dom har kommit hem efter en jobbig resa. Dom anlände hem till Hemse kl 0145 enligt det sms jag fick inatt.Resan hade gått bra.Men undra hur det är med Arturs axel ? Fortsättning kommer att följas om axelskadan på Landsomberget denna gåta kommar att lösas var så säkra :-)

Inga kommentarer: