lördag 20 mars 2010

Ska tjuren fällas



Idag smäller det.Sten-Ove i en ringhörna och Örjan i den andra.Kl 1600 börjar matchen.Alltså avgörandet på vem är Backes bästa stryktipsspelare. Skilje omgång skall spelas på 64 rader system.Sten-Ove hålls som favorit men jag tror eller jag vet att jag har dom bäste tävlingsnerverna jag går under måttot bäst då det gäller.
ca kl 1800 har vi svaret.Känner jag Stenta rätt så fegtippar han men jag går på offensiven det blir skrällarnas afton.När krutröken har lagt sig så kommer det med ALL sannorlikhet att jag kommer att stå som vinnare :-).

Men jag ska ge dig en ärlig chans stenta:-) mitt system kopiera det så bli vi lika igen :-)

örjans rad

1x , 1 , 1x , 12 , 12 , 1 , 1 . 1 , 1x , 1 , 1 , 1 , 1x

sten oves rad

x2 . 1 ,x2 , x2 , x , 1 , 1x , 1 , 1 , 1x , 1 , 1x , 1

3 kommentarer:

zabina sa...

sv:
nej, den funkar inte.. Förstår inte vad som är fel..

Anonym sa...

Jag ska hålla tummarna Vegas : ) Ika

Babsan sa...

Trodde ni skulle sätta upp en ring som det gjordes förr i tiden. Då var det ju riktiga boxningsmatcher hemma på gården