måndag 29 mars 2010

Godmorgon Måndag

Nu har man fått kaffe och rester av smörgåstårtan som tillverkades igår av min mor.
Det blir påskbridge på klubben ikväll där vi skall spela om påskägg.Jag vill även rikta ett tack till den underbara kasperlito som alltid är på så roligt humör han har så roliga uttryck denna man.Efter gårdagens tävling på SBF där jag och Heine intog en 2a plats så blev det tidig kväll.Heine som är så lugn vid tangentbordet när vi spelar skall ha en "ros" att han stod ut med mig igår.När jag brände 4 spader i sista brickan för kvällen trodde jag att man kört vi ner i botten.Den var inte bra spelad.Men Heine sa: Bara glömma.Nu har då Orginal70 kommit hem från sin båtresa som bar till sthlm igår.Så nu är ordningen återställd på swan :-).Kroona har skickat ett paket med posten som igentligen enligt honom skulle gå med värdetransport.Dessa göteborgare som tror att allt dom har i denna fina stad skall gå med värdetransport:-).Ola Dahl undra hur han haft det i helgen när hans kära Elfsborg fick 1-1 mot kalmar.Ola är ju en fantstisk härlig kille och MoDoit.Men han skall inte tro att jag skall bli elfsborgare :-).Denna helg har varit full av händelser så nu får vi se hur denna kommande vecka blir.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej käre vän
Som MODOit som gillar ett spelande lag,kommer du snart att skandera HEJA DI GULE så hela Backe skakar
Mvh Ola