tisdag 16 mars 2010

Vad säger mina vänner om premiären?


Orginal70 trodde nog inte att sitt lag AIK skulle floppa med 0-0 mot Mjällby hemma.Nu känns ståplats norr långtborta? eller?
Min kompis på swan kroona klarade en devalvering när sitt hjärtelag IFK Göteborg vann sin premiär med 2-0.Men hur långt går IFK i år klara dom pressen som favorit?

Min kära vän Ola Dahl från Svenljunga kortspelare på swan samt idogen Golfspelare har sitt hjärta i Fotbollsklubben Elfsborg.Han hade sett fram i mot premiären mot Gefle.Men nu gick det inte som han trodde 0-0 igårdagens premiär.

2 kommentarer:

Anonym sa...

0-0 vad gör väl det... : ) Vi kommer nog igen... : )

Anonym sa...

Ja det var ju väntat att mitt kära Blåvita lag skulle öppna på ett självsäkert sätt.
Att de är favoriter och klarar trycket är klart bevisat.
Stackars Ola och Orginal, men deras lag har tydligen inte förståt att den runda saken som de jagar ska in mellan ramarna och 0-0
är inte acceptabelt mot lag som Mjällby.
Gefle är alltid svåra borta men tycker dock att Anders Svensson med lagkamrater ska kunna peta in ett mål.
Ja LasVegas... Örebro tror jag är ett lag med fram-march i år och säger inte så mkt om förlusten där. Örebro är ett starkt lag i år och det är bara att komma igen.

// Kroona