onsdag 31 mars 2010

sekonderna lämnar ringen :-)

Ikväll satt jag vid ett bord på swan som i ena ringhörnan satt issej och Orginal70.I den andra ringhörnan satt kasperlito och Las_vegas.Det blev bridge av hög nivå där paren visade sin klass på spelföringar som sällan skådad slag.Kasperlito som sittandes i sin garderob med sin dator brottades mid sin fru samt sin dotter men ändå kunde han spela sin kontrakt som ingen sett maken till.Alltså Kasperlitos make som tydligen inte kunde vara tyst lol.Trots att issej had fått i sig en öl och en wirre som han uttryckte sig så höll han Orginal i sådant skick så dom klarade anstormningen främst från forntoppade kasperlito.Orginalet torkade sina tårar.Hon sa "jag tror jag döööör".Men då sa jag att de fick hon inte göra för Goni är inte hä kan ta hand om dig.Han e nämligen en föredetta ambulanssjukvårdare.Men att man ä en föredetting betyder ju inte att han inte kunde rädda orginalet från att gå bort från våra närmaste bridge spelare.Tack för ett fint spel vid bordet framförallt roligt och trevligt .

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha hahaha ja med er vid bordet har man ju aldrig tråkigt..... Skratt Nu får jag göra som nån farbror sa.... Alltså gå o lägga mig så jag orkar upp i morgon... Troligen blir det inte kl 7:00 som nån tyckte.... Om inte "Axel" väcker mig igen förstås... Men nu är ju iaf tvättmaskinen på tippen....
: )/Orginal70